មានទទួលផ្សាយនូវផលិតផល សំរាប់មុខជំនួញរបស់លោកអ្នក ទំនាក់ទំនង ទូរស័ទ្ទលេខ 093 455 499

Friday, June 20, 2014

ហេតុអ្វីបានជាម្ជាស់អាជីវកម្ម ត្រូវមានគេហទំព័រ ( Website ) ?

តើ Web Site ជាអ្វី? 
Web site គឺជាំបន់បណ្តាញរបស់រដ្ឋភិបាល ក្រុមហ៊ុន សកលវិទ្យាល័យ ឬមហាវិទ្យាល័យ ឬក៏ឯកជន ដែលបានបង្កើតឡើងដាក់នៅលើប្រព័ន្ទ Internet ។


ខាងក្រោមនេះខ្ញុំសូមលើកយកនូវអត្តបទមួយ ដែលលើកឡើងថាហេតុអ្វីបានជាម្ជាស់អាជីវកម្ម ត្រូវមានគេហទំព័រ (Web site) ?
ពិត​ណាស់​ដែល​ថា ​​​​ម្ចាស់​អាជីវ​កម្ម​ខ្នាត​តូច ​​ឬ​​ធំ​នៅ​កម្ពុជា​មួយ​ចំនួន​មិន​ទាន់​បាន​យល់​​ច្បាស់​ពី​សារ​សំខាន់​នៃ​ ការ​​មាន​គេហទំព័រ​​មួយ​សម្រាប់​បង្ហាញ​ពី​ផលិតផល​ ​សេវាកម្ម​ និង​អំពី​អាជីវកម្ម​​នោះ​ទេ។ ​​​​​ ​ ​​អ្នក​​ខ្លះ​គិត​ថា​ ​ ​អតិថិជន​​របស់​គេ​​គ្មាន​រឿង​អី​ត្រូវ​ការ​​ទៅ​ឆែក​នៅ​លើ​ប្រព័ន្ធ​ អ៊ីនធឺណិត​ ​​​​ឬ​ក៏​គិត​ថា​​ផលិតផល​របស់​គេ​មិន​សំខាន់​សម្រាប់​ផ្សាយ​នៅ​លើ​អ៊ីនធឺណិត ​​ ជា​ពិសេស​គឺ​អាជីវកម្ម​ខ្នាត​តូច​តែ​ម្ដង។ ​ទាំង​នេះ ​គឺ​ជា​ការ​យល់​ឃើញ​មិន​ត្រឹម​ត្រូវ​មួយ​។
​ខាង​ក្រោម​នេះ ​​គឺ​ជា​មូលហេតុ​៨​ ​​យ៉ាង​ដែល​ក្រុម​ហ៊ុន​មួយ​ ជា​ពិសេស​អាជីវកម្ម​ខ្នាត​តូច​ ឬ​មធ្យម​​ត្រូវ​ការ​គេហទំព័រ​​ឬ​ website ដែល​មិន​អាច​ខ្វះ​បាន៖
១) ​អាជីវកម្ម​ខ្នាត​តូច​​​របស់​អ្នក​នឹង​ទទួល​បាន​ទំនុក​ចិត្ត​
សព្វ​ថ្ងៃ​នេះ​ អតិថិជន​កាន់​តែ​ច្រើន​ទៅ​ៗ​នាំ​គ្នា​ប្រើ​អ៊ីនធឺណិត​ដើម្បី​ស្វែង​រក​ផលិត​ ផល​ ឬក៏​សេវា​ដែល​ពួកគេ​ចង់​បាន​។ អាជីវ​កម្ម​ខ្នាត​តូច​របស់​អ្នក​នឹង​ទទួល​បាន​ទំនុក​ចិត្ត​ដោយ​ការ​មាន​ គេហទំព័រ​។ បើ​គ្មាន​វា​ទេ​ អតិថិជន​ដែល​មាន​សក្ដានុពល​នឹង​ងាក​ទៅ​រក​ក្រុម​ហ៊ុន​គូ​ប្រជែង​របស់​អ្នក​ ដែល​គេ​មាន​គេហទំព័រ​វិញ​ហើយ​​។ ការ​មាន​គេហទំព័រ​មិន​ត្រឹម​តែ​ជួយ​បង្កើន​ទំនុក​ចិត្ត​អតិថិជន​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ តែ​ថែម​ទាំង​ជួយ​ផ្សព្វផ្សាយ​ផលិត​ផល​​ ឬក៏​សេវា​របស់​អ្នក​ទៀត​ផង។
២) ​គេហទំព័រ​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​សន្សំ​ប្រាក់​
ក្នុង​នាម​ជា​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ខ្នាត​តូច​មួយ​ អ្នក​ប្រហែល​ជា​គិត​ថា ការ​បង្កើត​គេហទំព័រ​ដ៏​ទាក់​ទាក់​ ​និង​ប្រកប​ដោយ​វិជ្ជាជីវៈ​ ​​នឹង​ត្រូវ​ចំណាយ​ប្រាក់​ច្រើន​ជា​មិន​ខាន​។ ​តាម​ពិត​​​វា​មិន​ជា​ថ្លៃ​ណាស់​ណា​ទេ!​​​​​​​​ចំណាយ​ធំ​ៗ​សម្រាប់​ការ​ បង្កើត​គេហទំព័រ ​​​​គឺ​ទៅ​លើ​ hosting ​ ​ ​​រចនា​ និង​ទិញ​ domains ​​(ឈ្មោះ​​គេហទំព័រ) ​ដែល​តម្លៃ​នៅ​ស្រុក​ខ្មែរ​មិន​ថ្លៃ​នោះ​ទេ។​ ​​​កន្លែង​ខ្លះ ​​គឺ​ចំណាយ​ត្រឹម​តែ​ ១០០​ដុល្លារ​​ ក៏​គ្រប់​គ្រាន់​ដែរ​​ ហើយ​បើ​ចង់​​បាន​គេហទំព័រ​កាន់​តែ​មាន​សោភណភាព​ទៀត​ ​​គឺ​ចំណាយ​លើស​នេះ​បន្តិច​ទៀត​​ អ្នក​ហាក់​បី​ដូច​ជា​មាន​អ្នក​លក់​ផលិតផល​​ពីរ​បី​នាក់​អីចឹង​ដែរ។
​បើ​យើង​ធៀប​ចំនួន​លុយ​​​ផ្សាយ​ពាណិជ្ជ​កម្ម​លើ​ទំព័រ​កាសែត​ ឬ​គេហទំព័រ​ណា​មួយ​ ​​នឹង​ការ​បង្កើត​គេហទំព័រ​​​មួយ​​ដោយ​ខ្លួន​ឯង​ ​​​គឺ​ខុស​គ្នា​ដាច់​ រី​ឯ​ប្រសិទ្ធភាព​វិញ​​គឺ​ផ្សាយ​នៅ​លើ​កាសែត​​ចេញ​បាន​តែ​មួយ​ថ្ងៃ​ប៉ុណ្ណោះតែ​នៅ​លើ​គេហទំព័រ​ផ្ទាល់​ខ្លួន​គឺ​បាន​ជា​រៀង​រហូត។ ​​
​៣) ​គេហទំព័រ​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​រក្សា​ទំនាក់ទំនង​ជា​មួយ​​អតិថិជន​បាន​យូរ​
​សូម​​​គិត​ថា ការ​មាន​គេហទំព័រ​គឺ​ជា​ការ​មាន​ខិត្តប័ណ្ណ​​ឬ​ ​ក៏​កាតាឡុក​តាម​អ៊ីនធឺណិត។ គេហទំព័រ​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​ងាយ​ស្រួល​ ​​ប្រាប់​ព័ត៌មាន​ថ្មី​ៗ​​អំពី​ផលិតផល ​​និង​សេវា​របស់​អ្នក​ ​​គឺ​ប្រសើរ​ជាង​ការ​ព្រីន​ឯក​សារ​ផ្សាយ​ពី​ផលិត​ផល​អ្នក​​រួច​យក​ទៅ​ហុច​ ឱ្យ​អតិថិជន។​ ​ច្បាស់​ណាស់​ដែល​ថា​ អ្នក​​អតិថិជន​ ឬ​អ្នក​ដែល​អ្នក​​ចែក​ខិត្តប័ណ្ណ​ឱ្យ​មិន​ទាន់​បាន​ទាំង​មើល​ផង​ បាន​បោះ​ចោល​ខិត្តប័ណ្ណ​អ្នក​ទៅ​ហើយ។ ​នេះ​ជា​​ការ​ខាត​លុយ​ទទេ​ៗ​!​
​​ការ​មាន​គេហទំព័រ​ផ្ទាល់​ខ្លួន​ ជា​វិធី​មួយ​ជួយ​សន្សំ​ប្រាក់​អ្នក​ទៀត​ផង​។ ​
៤) ​ព័ត៌មាន​វិទ្យា​តែង​តែ​មាន​គេ​ប្រើ​ច្រើន​
គេហទំព័រ​បង្ក​ភាព​ងាយ​ស្រួល​ដល់​អតិថិជន​​​ជា​ប្រចាំ ​​និង​មាន​សក្ដានុពល​រយៈ​ពេល ​​២៤ម៉ោង​​លើ​២៤​​ម៉ោង។ ​អតិថិជន​ចង់​ចូល​​មើល​​ពេល​ណា​ក៏​បាន​​ ថ្ងៃ​ណា​ក៏​បាន​ បើ​ទោះ​បី​ជា​​​ការិយាល័យ​របស់​​អ្នក​បិទ​ទ្វារ​​ ក៏​គេ​អាច​មើល​ព័ត៌មាន​ផលិតផល​អ្នក​បាន។​ ​​ដោយ​បច្ចុប្បន្ន​ មនុស្ស​កាន់​តែ​មមាញឹក​ ដូច្នេះ​ ​ប្រាកដ​ដែល​ថា​គេ​ត្រូវ​ការ​ស្រាវជ្រាវ​ពី​ផលិតផល​ដោយ​​វិធី​លឿន​ រហ័ស​ និង​មាន​ព័ត៌មាន​គ្រប់គ្រាន់​។ ទាំង​នេះ​គឺ​គេហទំព័រ​​អាច​ជួយ​អ្នក​បាន។
​​​អ្វី​ដែល​គួរ​កត់​សម្គាល់​នោះ​​គឺ​ ​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​អ៊ីនធឺណិត​ទាំង​តាម​កុំព្យូទ័រ​ និង​​ទូរស័ព្ទ​មាន​ចំនួន​ៗ​កាន់​តែ​ច្រើន​ៗ​ឡើង​​នៅ​កម្ពុជា។ បើ​តាម​ទិន្នន័យ​​ផ្លូវ​ការ​​ ​កម្ពុជា​មាន​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​អ៊ីនធឺណិត (តាម​​​បណ្ដាញ​តភ្ជាប់​ និង​ទូរស័ព្ទ) ​​​​ប្រមាណ​ ,៨​លាន​នាក់​នា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន។ ​​​
​៥) គេហទំព័រ​ជួយ​សម្រេច​​គោលដៅ​​ទីផ្សារ​កាន់​តែ​ទូលាយ​
មិន​ថា​អ្នក​ផ្ដល់​ជា​ផលិត​ផល​ ​ឬក៏​សេវា​នោះ​ទេ ​គេហទំព័រ​អ្នក​នឹង​ផ្ដល់​ទីតាំង​ជា​ជម្រើស​ក្នុង​ការ​លក់​ផលិត​ផល​​និង​ សេវា​​កម្ម​ទាំង​នោះ។ ក្នុង​នាម​ជា​អ្នក​លក់​រាយ​ គេហទំព័រ​ (ពាណិជ្ជកម្ម​តាម​អេឡិចត្រូនិក​) គឺ​ជា​កន្លែង​ល្អ​បំផុត​ដើម្បី​លក់​ផលិតផល​ទៅ​កាន់​ទីផ្សារ​​ឱ្យ​បាន​កាន់​ តែ​ទូលាយ​។ សូម្បី​តែ​សេវា​ក៏​គេ​អាច​រក​មើល​បាន​នៅ​ទូទាំង​ពិភព​លោក​ដែរ​។
​ចូរ​កុំ​គិត​ថា អ្នក​នឹង​មិន​អាច​លក់​ផលិត​ផល​ និង​សេវា​របស់​អ្នក​តាម​អ៊ីនធឺណិត​ឲ្យ​សោះ​? កុំ​ភ្លេច​ថា​សូម្បី​តែ​រថយន្ត​ ​ម៉ូតូ​ ​និង​ភូមិ​គ្រឹះ​ក៏​គេ​អាច​ដាក់​លក់​តាម​អ៊ីនធឺណិត​ដែរ។​ ​​អតិថិជន​​មិន​ថា​នៅ​ភ្នំ​ពេញ​ ឬ​តាម​បណ្ដា​ខេត្ត​ផ្សេង​ៗ​ទេ​ គឺ​អាច​​​មើល​ផលិតផល​អ្នក​បាន​ទាំង​អស់។ ​
៦) ព័ត៌មាន​វិទ្យា​ជា​វិធី​បង្ហាញ​ពី​ការងារ​អ្នក​
មិន​ខ្វល់​ថា​អ្នក​បង្កើត​អាជីវកម្ម​ខាត​អ្វី​នោះ​ទេ ​គេហទំព័រ​គឺ​ជា​កន្លែង​អស្ចារ្យ​មួយ​ដើម្បី​បង្ហាញ​ការងារ​អ្នក​។ ដោយ​ដាក់​បញ្ចូល​ទាំង​ឯកសារ​ឬក៏​រូបភាព​ព្រម​ទាំង​ព័ត៌មាន​អំពី​​ផលិតផល​ និង​សេវាកម្ម​​របស់​​អ្នក​​ អ្នក​អាច​បង្ហាញ​នូវ​អ្វី​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​អាជីវ​កម្ម​អ្នក​អស្ចារ្យ​ទៀត​ផង​។
៧) ​គេហទំព័រ​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​សន្សំ​ពេល​វេលា
ការ​ផ្ដល់​ព័ត៌មាន​ដល់​អតិថិជន​អ្នក​ត្រូវ​ចំណាយ​ពេល​វេលា​ ​មិន​ថា​វា​ជា​ការ​និយាយ​តាម​ទូរស័ព្ទ​ ការ​ជួប​មុខ​ផ្ទាល់​ ការ​​សរសេរ​ជា​លាយ​លក្ខណ៍​ជា​អក្សរ ឬក៏​តាម​អ៊ីមែល​នោះ​ទេ​។ បើ​អ្នក​មាន​គេហទំព័រ​ វា​អាច​ផ្ដល់​ព័ត៌មាន​ច្រើន​ពី​ផលិតផល ឬក៏​សេវា​របស់​អ្នក​។​ នៅ​ពេល​គេហទំព័រ​អ្នក​ត្រូវ​បង្កើត​ឡើង​និង​មាន​ដំណើរ​ការ​​ វា​បង្ក​ភាព​ងាយ​ស្រួល​ដល់​អតិថិជន​យ៉ាង​ពិត​ប្រាកដ​ដោយ​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​សន្សំ ​ពេល​វេលា​។ ហើយ​ចុះ​ពេល​វេលា​ជា​អ្វី? ពេល​វេលា​ជា​មាស​ប្រាក់​!
​៨) ​ព័ត៌មាន​វិទ្យា​ជួយ​ធ្វើ​ឲ្យ​សេវា​អតិថិជន​កាន់​តែ​ប្រសើរ
​​អ្នក​មិន​ត្រឹម​តែ​​ផ្ដល់​ព័ត៌មាន​អំពី​ផលិតផល​អ្នក​ទេ​ សូម្បី​តែ​​​​​សំណួរ​ចម្លើយ​ផ្សេង​ៗ​ជុំវិញ​ផលិតផល​អ្នក​ក៏​អាច​​បង្ហោះ​នៅ​ ក្នុង​នោះ​ដែរ។ ​​ទាំង​រូប​​ភេទ​ ទាំង​ប្រភេទ​ផលិតផល​ គឺ​អ្នក​​ត្រូវ​បរិយាយ​លម្អិត​ប្រាប់​អតិថិជន។ នៅ​ពេល​ដែល​កម្មវិធី​បុណ្យ​ផ្សេង​ៗ​ដែល​អ្នក​ត្រូវ​បាន​បិទ​ការិយាល័យ​ អ្នក​អាច​ជួល​ដំណឹង​តាម​គេហទំព័រ​ដែល​ធ្វើ​អតិថិជន​អាច​ទទួល​ដំណឹង​នេះ​មិន​ ចាំបាច់​ធ្វើ​ដំណើរ​មក​ការិយាល័យ​ ហើយ​​មិន​​អ្នក​ នាំ​ឱ្យ​អតិថិជន​ខាត​ពេល​នោះ​ទេ។ ​​នេះ​ជា​ការ​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​ដ៏​ប្រសើរ​ជូន​អតិថិជន៕ ​​
ដកស្រង់ចេញពីគេហទំព័រ http://thebnews.com/news/516/
ប្រែ​សម្រួល៖ ប៉ិច ស៊ីនួន


0 comments:

Post a Comment

មានទទួលផ្សាយនូវផលិតផល សំរាប់មុខជំនួញរបស់លោកអ្នក ទំនាក់ទំនង ទូរស័ទ្ទលេខ ០93 455 499 សូមអរគុណ!!!!